Sunday 28 September 2008





BONJOUR.....
KAT BAWAH NI AKU UPLOAD GAMBAR2 LAST LAB ANIMAL PHYSIOLOGY.
..






ni pose Comel dari Insan comel



fariza jeling jerr kat syah, "asyik2 nak ambik gambar aku"




shah pose comel

biar aku ajar macam mana nak guna instrument ni



skin dengan poyo nyer jaga instrument, fariza asyik sms balak jerr yang tau..





new outcome of hanan

si comel yoyo




haahh.. aku lagi tinggi


skin penaung Squad comel screw






our icon kelly 4 squad comel




wani pahang@hantu cina lapar



pemegang mohor besar biology part 4






paling comel






kawan lama






pengarah drama









senyum 2 jer keje dia



syuk knape tu??paklah buli kerr?



awek seksi bio melly



ain pakar bubur + toke kue raya




kakak ipar aku


1 comment:

Anonymous said...

sume comel...
tp d 1 pic tu nmpak sgt d org tu berusaha menambahkan ketinggian supaya nampak setaraf gn syaril..wahaha
(gurau jer...mtk ampun byk2..lain x tak buat lagi)