Friday 9 October 2009

andai aku mampu...


andai aku mampu,
aku mahu saja hidup selamanya tanpa perlu takut akan mati,
aku mahu mencari setiap apa yang aku idamkan di muka bumi ini..
aku mahu pergi jauh dari segala masalah yang membelenggu aku..
aku mahu lari dari segala perasaan yang buat ku lemah...
aku mahu menjadi seseorang yang sangat bermakna..
aku mahu jadi legend...
aku mahu buang semua kisah sedih aku,
aku mahu hidup sebagai seorang yang sangat bahgia...
tapi semua itu andai aku mampu...
aku sedar yang kini aku tidak mampu..
aku perlu hidup diatas trek hidup yang telah lama dilakarkan untuk ku...
aku perlu akur dgn segala kehendak dan qadar yang telah tertulis untuk ku...
tapi andai aku mampu aku mahu segalanya pasti...
aku mahu segalanya terjadi...
tiada lagi kisah duka untuk ku..
tiada lagi yang brani dan mampu permaikan perasaanku...

2 comments:

PAP said...

ingatlah bahawa setiap perkara dan kejadian yg berlaku dalam hidup kita ini ada hikmah di sebaliknya..dan sesungguhnya ALLAH tak akan menyusahkan hamba-hambaNYA dgn perkara yg tak mampu di hadapi oleh mereka.

Unknown said...

pap i hope so...im really pressure with this kind of thing...bff is mean nothing..nobody should trust it..it waste...