Thursday 4 March 2010

SeBeLaS!!!


semalam aku tdo awal seawalnya pukul 8.30 dah mula tdo... tapi aku terjaga pukul 12 terus menunaikan solat isyak dan sambung semula tdo.. kali ni susah plak nak tdo panasnya ya tuhan je yang tau. pagi ni aku terasa sakit sgt tekak n xsedap badan ++ diarrhea plak..seksanya mmgu ni.. mungkin pemakanan tidak sempurna..semalam je dah ada yang mengganggu emosi aku jauh la dari aku..aku dah penat nak tanggung sakit ni dah..bason!!! lumrah hidup manusia terpaksa aku hadapi demi melatih diri menjadi lebih gagah dalam meneruskan hidup!!! kali ni aku perlu berdiri sendiri tanpa mengharap simpati dari org..,

yeah...aku dah malas dah bosan nak pikir complicated thing! semuanya buat aku mundur je! kalu ni yg aku perlu hadapi then aku perlu face in without trouble!.....

sungul sedih terasa kat hati...sampai bla harus mcm ni.aku dah terlalu penat untuk semua ni dah sering aku menahan sakit ni,menahan kesakitan yang membuat aku terasa perit dalam diri!

No comments: