Friday 5 March 2010

sEpUL LoH!!


pepagi buta aku dah siap2 begegas ke lapangan..first thing to do is buat agar2 2 jenis aku buat hari ni..wa wa wa semakin rajin dan busy plak ye..heheheh..ape taknye sepuluh je lagi....malangnya aku xdapat nak kuarkan agar2 yang aku buat mane taknye stuck la plak kat dalam vortex oven ni.,.aish..nampak je baru tapi dah rosak..alamatnye xdapat la aku siapkannye....hurm xpe la berserah je la..adoiiii macam mane nih.. dah la tgh tension ade plak yang datang nak mengecat bilik ni plak aishhh aku dah sakit perut bau cat ni..pening2 kepala aku dengan bau kuat cat ni...hish, parah la aku..last time pun aku demam n sakit tekak sebab bau cat gak.. oppsss sebelum aku terlupa tadi aku nampak vampire yang pernah hisap darah aku dulu..aku nampak dia tapi dia xperasan aku pun nasib baik la dia xperasan aku..perghh vampire ni lain skit bau dia alahai hypnotize aku dibuatnye.... tapi ntah lah..jantung aku dah mcm jackrabbit...xtenang je, mata mula dilate mcm nak tutup je..aku dah biasa dengan ni semua dah biasa dengan rase ni...dah lali dengan semua ni.. aku dah mabuk n kepala dah pusing dengan bau cat ni.aku dah xtahan!!!!

No comments: