Tuesday 20 April 2010

10thausand fireflies...


10thousand fireflies....MySpace
huhu...sebanyak itulah perasaan aku berbaur gelisah skrg nih..
gelisah pada benda yang aku tahu ianya pasti takkan menanti....
kini aku terasa lebih sedih setiap yang aku ada pasti hampir ngan penghujung....

satu penghujung yang aku sendiri xtau ape kesudahannya,
memori duka lara tawa gembira bersama..
aku rindu tawa bulan...
aku rindu berjalan dengan bulan...sampai skrg bulan masih membiarkan
diri aku bagai pungguk...
semua org xsuka bulan,
kata mereka bulan mainkan ko, dia menumpang cahaya matahari untuk menyinar
harinya..aku tahu bulan bukan macam tu bulan setia pada yang satu bulan bukan
menumpang..lahanat mereka yang berkata begitu..MySpace

kepada bulan yang aku sayang andai mereka guris perasaan bulan,
biarlah ia berkawah di permukaan mu..MySpace
jangan lah bulan terasa tapi sinarilah malam dengan cahaya malam yang dapat
sinari malam2 pungguk...
pungguk merindukan bulan...

No comments: