Tuesday 20 April 2010

cinta sempurna...


andai ia sukar buatmu..
lepaskanlah daku andai cinta itu
bukan untukku darimu...MySpace

Aku manusia lemah
Selalu terjatuh
Berbeda aku dari mu
Kau berdiri teguh
MySpace

Aku serba tiada

Aku kekurangan
Dan bila kau tiba
Aku hilang dari kewujudan
MySpace

Sempurnanya sifatmu

Tulusnya hatimu
Jujurnya niatmu
Tingginya kesabaranmu
MySpace

Lepaskanlah diriku

Kerna aku tak mampu tuk menanggung semua
Cinta sempurna
Darimu...
Darimu...
MySpace
Bukan aku tak pernah

Mengerti dirimu
Ku sanjung setiap kata cinta
Kau berikan aku

Hilangkan rasa itu

Akhirkan semua
Dan bila kau sedar
Aku hilang dari kewujudan
MySpace

Sempurnanya sifatmu

Tulusnya hatimu
Jujurnya niatmu
Tingginya kesabaranmu
MySpace

Lepaskanlah diriku

Kerna aku tak mampu tuk menanggung semua
Cinta sempurna
Darimu...
Darimu...
MySpace

No comments: