Thursday 22 April 2010

Ka Ta Pi La


semalam hujin dingin je turun..wahhh sejuk nyeee
aircond kat bilik plak menambah kesejukan yang aku alami..2xsejuk...

MySpace

nasib baik ade gebar yang membalut aku heheeh..
aku berkepompong dalam gebar yang sangat selesa
hingga aku tak sedar yang hari sudah pagi....alamak dah pukul 7!...subuh aku!!!!

MySpace

terpaksa lah aku menjadi gajah sebentar,
berdosanya terasa diri ini menjadi gajah hukhukhuk...

MySpace

aku tekad pasni kompen aku xbuat dah mcm ni...
aku kuar dari kepompong aku dapat rasakan satu rasa
kelainan dalam diri..omputeh cakap mcm alive la...
aku siap2 cepat dah pukul 7.30 dah aku perlu siap untuk smbng matlamat yang aku dapat dan di perturunkan kat aku..misi aku nak abiskan and cuba selamatkan kehidupan HI tanpa membiarkan ia tercemar!!!

MySpace

sampai je kat beetle hive, aku terus buat ape yang aku hajatkan tadi..yeah 3 jam non stop concentrate kat ape aku buat lastly siapkan stage 1 untuk kali ni..he kne la tgu stage 2 plak esknye...alahai lambatnye la nak esk...

MySpace

nak tak nak aku kne la tgu..skrg aku dah bersedia nak tempuh keje aku yang kedua plak menjaga CMS agar ia jadi 100 hehehe..susahnya la aku nak jaga benda ni..tapi semua org berharap k dapat 100..so kne la aku berusaha skit dapatkan seratus....yang penting aki skrg king of TA...hehehe Queen of DT dah tau dah just tgl tahta untuk Q/K of DI je lagi..sape la makhluk tuhan yang bertuah tu..harap dapat la 100 gak..huhuuu

MySpace

ape aku tulis ni sesaja je nak kongsi ngan semua org yang hari ni akudah bertukar kisah hidup yang baru bak kata sorang hivemate " u r really BJ!"..heheheh..xkisah la ape pun dah itu kurnaiaan ilahi aku ikut je la..anything samapai sini dlu aku nak undur diri nak rest jap..kepenatan oden...

MySpace

No comments: