Saturday 12 September 2009

the day...


the day that i will never forget in mylife and the day that the first time i was in ward...
muke aku time nie sangat2 kelat...sampai nurse tu cakap aku ni hencem tapi muke masam jerrr...heheeee hencem ker???

apepun thanks to my beloved frenz yang snggup anta n teman aku semalaman kat ward...rhank rukawa kaede....

the funniest thing is, bla aku tdo malam tu kat ward tetiba aku tersedar yg tangan aku basah2..apehal plak ni??? kencing malam ker?
bla aku bagun gosok mata ternampak yg tube air tercabut dari tangan aku..tapi jarum still ade kat tangan...panic aku...darah kuar tak henti2...

trus panggil nurse datang lastly dia cakap aku ni tdo wildly..tak inagt dunia..ape taknye seharian keletihan muntah yg berpanjangan...

advise aku kat korang kalu xdapat advise dy physician don ever try to take any pills...dangerous

No comments: