Saturday 12 September 2009

rindukannya...

.

aku masih merinduinya...
saat dimana aku sangat happy dan tiada masalah yg membelenggu...
lihatlah wajah ku yang tiada satu tanda masalah yg hadir..
seminggu aku dibawah bayu..
tiada kesesakan kota yang sibuk..
tiada kekecohan study yang mencemburui sangat2 indah aku...

bayu itu sangat tenang..
langitnya mendung bukan kerna mau hujan..
hirupan udaranya segar..
tiada jelebu yg merosak peparuku,
arghh kenapa ianya hanya seminggu???
cemburunya masa padaku..

kini aku kembali dikota yang sgt sesak dan urban..
kembali sibuk dengan sarjana muda,
busy bersama projek finalku,
thesis yang entah kemana.
neurology yang slalu mengetuk cerebellum aku...
terkesima sebentar mascular ku..
penat dgn kesibukan kota...

tapi kemana kebahgian yg aku cari itu..
kenapa ianya terlalu lambat untuk hadir??
kenapa harus ku terus menanti???
aku dah bosan dan kecewa dengan itu...
namun aku masih disini menanti..
kerana aku pasti kebahgianku
berjalan mencariku...

No comments: