Sunday 13 September 2009

TO BE REMEMBER.... d(~..*)b



bila itu palsu,
kurasakan sangat plastik,
kenapa ku begiTu dungu?
kerana nikmat bahgia yang sedetik...

ku termenung sendirian lagi,
memendam rindu yang tak menentu,
kasih suci yang aku nanti,
berkecai dengan tipuanmu...

terlalu mudah kau ungkapi,
seolah aku singgahan rindumu,
kasihku kau sanggup bohongi,
demi kasih lain yang kau idamkan...


adakah ini takdirku?
kenapa 3 tahunjadi ujian?
kerana lukanya aku tak termampu,
terlalu dalam luka itu ku telan...

kini baruku sedar segalanya,
kau ungkapinya kala syawal hadir,
aku pasti tiada lagi bahgia,
perlukah aku akur?

kini aku terlalu sedih,
rasa gerih teramat,
hampa,kecewa putusnya kasih,
kerna cintaku hanya sesaat...

aku mahu bangun,
mau saja lari dari sini,
lari jauh nun,
agar tiada lagi sedih dihati...

hanya satu harapanku,
kau bahgialah dengan caramu,
kerana itu kau yang mahu,
tapi bukan lagi untukku...

selamanya aku ingati,
sangat aku ditipu mati,
kerna terlalu lukanya hati,
kasihmu ini hanya simpati...

TO BE REMEMBER....

No comments: